Visszáru
Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje.
A visszaküldött termék árát a visszáru sikeres ellenőrzését követően visszatérítjük. Az új rendelés leadása már egy külön adásvételi szerződés létrejöttét jelenti a hatályos általános szerződési feltételek alapján. Amennyiben a visszaküldött terméket árleszállítással vagy valamilyen akció során értékesítették, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira, az ilyen árkedvezmény nem érvényes a termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
1
Töltse ki a csomagjához mellékelt visszáru nyomtatványt.
Új dokumentumra van szüksége? Itt letöltheti.
2
Ha nem tudja kinyomtatni a visszaküldési nyomtatványt, kérjük tegyen a csomagba egy lapot amin feltünteti a rendelési számot.
3
Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el a csomagot:
Ingyenes futárszolgálatot rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. GLS Online Kérjük töltse ki az űrlapot, és írja be a visszaküldeni kívánt termékek számát. A gyorsabb feldolgzás érdekében a Visszaküldés oka mezőbe írja be a rendelési számát. A 17:00 óráig bejelentett visszárut a GLS futárszolgálat másnap, munkaidőben (8:00-17:00) veszi át. A 17 óra után leadott megrendeléseket a futár a következő utáni munkanapon veszi át. Adja át a csomagot a futárnak, és őrizze meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.
FOXPOST csomagautomatába rendelt termékeit egyszerűen és gyorsan visszaküldheti, hiszen nem kell címkét nyomtatnia és futárra sem kell várnia. A csomagot az automaták bármelyikén keresztül visszajuttathatja, az Önnek legmegfelelőbb időben.
- Ha FOXPOST-tal érkezett a csomag, akkor csak használja az átvételi kódot.
- Keresse fel az Önhöz legközelebbi automatát, amelyet a csomagautomata kereső segítségével könnyen megtalál.
- Az érintőképernyőn válassza a Csomagküldés / Csomag visszaküldés opciót.
- Írja be az átvételkor használt kódot és helyezze be a csomagot.
- Ellenőrizze, hogy az ajtó megfelelően záródott-e, és őrizze meg a feladáskor használt kódot.
- Az Ön részéről ennyi, a többiről a FOXPOST gondoskodik.
Részletek: www.foxpost.hu/csomagkuldes
Amennyiben saját költségen szeretné visszaküldeni a terméket a csomagot a következő címre küldje:
MODIVO.HU/MODIVO.S.A
GLS EURÓPA u. 2.
Alsónémedi
2351
Tartsa meg a feladásról szóló igazolást. Ebben az esetben a csomag feladásának költségei nem kerülnek visszatérítésre.
Figyelem! Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Mi történik a visszárut követően?
/box_1.png)
Ellenőrizzük a csomagot - a csomag átvételekor a csomagot a kapott visszáru nyomtatványon ellenőrizzük. A sikeres ellenőrzést követően értesítést fog kapni tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített talpbetétekre, maszkokra) és azokra, amelyeken a használat nyomai láthatók. A részletekről a Felhasználási Szabályzatban olvashat. A visszáru megtagadható, ha azt a csomag kézhezvételét követő 100 napon túl kérik.
/zwrot.png)
Visszatérítés - Feladástól számított 14 napon belül, vagy a sikeres ellenőrzést követő kb. 5 munkanapon belül. Kivéve vis maior esetén A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetési módok:
- - PayPal / bankkártya - a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,
- - Utánvéttel - a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.
/koperta_1.png)
Vásárlási dokumentum (számla) javítása - e-mailben kap egy javított nyugtát vagy számlát.
Kérdése van? Segítségre van szüksége?
A virtuális asszisztens a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll, és válaszol a leggyakrabban feltett kérdésekre.
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
Hétfőtől péntekig: 8:00 - 16:00
Kérjük, látogasson el a Kapcsolat oldalunkra is.