Ingyenes visszaküldés 100 napon belül
részletek megtekintése
Ingyenes kiszállítás 14 900 Ft felett, előre fizetés esetén*
részletek megtekintése

Szavatosság

vector

2 év a reklamáció benyújtására
Üzletünkben minden termékre 2 év szavatosság vonatkozik,
beleértve az akciósan vásárolt termékeket is.

vector

Panaszkezelés 5 munkanapon belül
A döntést 5 munkanapon belül e-mailben kapja meg

 vector

A eredetiség garanciája
Az ecipo.hu-n vásárol, biztos lehet benne,
hogy a termék 100%-ban eredeti, és a gyártó védjegyeivel rendelkezik

Használat közben jelentkező meghibásodás, vagy rejtett anyaghiba? Reklamációját egyszerűen intézheti online.

Órával kapcsolatos reklamációt szeretne bejelenteni? Nézze meg mit kell tennie:

Ezek szükségesek a reklamáció benyújtásához:

  1. Rendelési szám
    Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben.
  2. Bankszámlaszám
    Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban.
  3. Csatoljon egy fotót a teljes termékről, és max. 2 fotót a sérülésekről
    Kérjük, hogy éles, a hibákat jól mutató képeket csatoljon.
  4. Reklamáció benyújtásához töltse ki az online űrlapot. Győződjön meg arról, hogy az űrlapon szereplő adatok helyesek. Így gyorsabban ellenőrizhetjük bejelentését.

    Töltse ki az online űrlapot

A reklamációhoz küldje el nekünk a sérült órát és a kitöltött reklamációs űrlapot. A termék kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül válaszolunk a reklamációjára.

Reklamációs űrlap letöltése

Órára vonatkozó reklamációját kétféleképpen nyújthatja be:

  • Jótállási idő alatt

    Az óra kézhezvételétől számított 2 év lejárta előtt nyújthat be jótállási igényt. A jótállási igényt a Modivo kezeli.

  • A gyártó garanciája alapján

    A jótállási igényt az a vállalat kezeli, amelyik az órára a jótállást kiadta. A panaszról szóló határozatot e-mailben kapja meg, közvetlenül azután, hogy az órát visszaküldték a szervizből.

Az benyújtáshoz a következőkre lesz szüksége:

  • Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben.

  • Bankszámlaszám. Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban. Jótállási jegy, ha az órához a gyártó mellékelte.

  • Papiralapú reklamációs nyomtatvány

Reklamációs űrlap letöltése

Reklamáció órákkal kapcsolatban lépésről lépésre:

  1. Nyomtassa ki és töltse ki az űrlapot.

  2. Reklamációs űrlap letöltése

    Töltse ki pontosan az összes kötelező mezőt. Győződjön meg arról, hogy az adatok helyesek. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban ellenőrizzük a kérelmét.

  3. Készítse elő a csomagot feladásra:

    • Helyezze a csomagba:

    • Biztonságosan becsomagolt óra

    • A kitöltött igénylőlap.

    • A jótállási jegy, ha a vásárláskor mellékelték az órához.

    • Zárja le a csomagot, és írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ".

Fontos: Védje a csomagot a szállítás közbeni sérülésektől.

3. Küldje el csomagját a Modivónak ingyenesen:

    GLS futárral
  1. Rendelje meg az ingyenes futárt: GLS

  2. Írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ ". A csomagcimke a futárnál lesz,

  3. E-mailben visszaigazolást kap a feladásról és egy csomagszámot a csomag nyomon követéséhez. A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.

ODR PLATFORM

A 2013. május 21-i 524/2013 Európai Parlamenti és Tanácsi rendeletnek megfelelően elektronikus linket biztosítunk az ODR-platformhoz: ec.europa.eu/odr. Az ODR-platform többek között a kereskedők és a fogyasztók között felmerülő peren kívüli vitarendezési formákkal kapcsolatos információk forrása. Ezen kívül tájékoztatjuk Önt, hogy a következő e-mail címen léphet velünk kapcsolatba: info@ecipo.hu