Szavatosság
/vector24-nobg.png)
2 év a reklamáció benyújtására
Üzletünkben a 10.000 Ft vagy azt meghaladó eladási árú napszemüveg; óra és ékszer termékekre, és ezen termékek tartozékaira jogszabályi jótállás vonatkozik. A jótállás időtartama: 10 000 Ft–250 000 Ft-eladási árú termékek esetén 2 év, 250 000 Ft felett pedig 3 év. Üzletünkben minden egyéb termékre 2 év szavatosság vonatkozik, beleértve az akciósan vásárolt termékeket is.
/vector24-nobg.png)
Panaszkezelés 5 munkanapon belül
A döntést 5 munkanapon belül e-mailben kapja meg
/vector24-nobg.png)
A eredetiség garanciája
Az ecipo.hu-n vásárol, biztos lehet benne,
hogy a termék 100%-ban eredeti, és a gyártó védjegyeivel rendelkezik
Használat közben jelentkező meghibásodás, vagy rejtett anyaghiba? Reklamációját egyszerűen intézheti online.
Órával kapcsolatos reklamációt szeretne bejelenteni? Nézze meg mit kell tennie:
Ezek szükségesek a reklamáció benyújtásához:
- Rendelési szám
Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben. - Bankszámlaszám
Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban. - Csatoljon egy fotót a teljes termékről, és max. 2 fotót a sérülésekről
Kérjük, hogy éles, a hibákat jól mutató képeket csatoljon.
Reklamáció benyújtásához töltse ki az online űrlapot. Győződjön meg arról, hogy az űrlapon szereplő adatok helyesek. Így gyorsabban ellenőrizhetjük bejelentését.
Töltse ki az online űrlapot
A reklamációhoz küldje el nekünk a sérült órát és a kitöltött reklamációs űrlapot. A termék kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül válaszolunk a reklamációjára.
Órára vonatkozó reklamációját kétféleképpen nyújthatja be:
-
Jótállási idő alatt
Az óra kézhezvételétől számított 2 év lejárta előtt nyújthat be jótállási igényt. A jótállási igényt a Modivo kezeli.
-
A gyártó garanciája alapján
A jótállási igényt az a vállalat kezeli, amelyik az órára a jótállást kiadta. A panaszról szóló határozatot e-mailben kapja meg, közvetlenül azután, hogy az órát visszaküldték a szervizből.
Az benyújtáshoz a következőkre lesz szüksége:
-
Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben.
-
Bankszámlaszám. Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban. Jótállási jegy, ha az órához a gyártó mellékelte.
-
Papiralapú reklamációs nyomtatvány
Reklamáció órákkal kapcsolatban lépésről lépésre:
Nyomtassa ki és töltse ki az űrlapot.
Készítse elő a csomagot feladásra:
Helyezze a csomagba:
Biztonságosan becsomagolt óra
A kitöltött igénylőlap.
A jótállási jegy, ha a vásárláskor mellékelték az órához.
Zárja le a csomagot, és írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ".
Töltse ki pontosan az összes kötelező mezőt. Győződjön meg arról, hogy az adatok helyesek. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban ellenőrizzük a kérelmét.
3. Küldje el csomagját a Modivónak ingyenesen:
- GLS futárral
Rendelje meg az ingyenes futárt: GLS
Írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ ". A csomagcimke a futárnál lesz,
-
E-mailben visszaigazolást kap a feladásról és egy csomagszámot a csomag nyomon követéséhez. A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.
ODR PLATFORM
A 2013. május 21-i 524/2013 Európai Parlamenti és Tanácsi rendeletnek megfelelően elektronikus linket biztosítunk az ODR-platformhoz: ec.europa.eu/odr. Az ODR-platform többek között a kereskedők és a fogyasztók között felmerülő peren kívüli vitarendezési formákkal kapcsolatos információk forrása. Ezen kívül tájékoztatjuk Önt, hogy a következő e-mail címen léphet velünk kapcsolatba: info@ecipo.hu