Leggyakrabban feltett kérdések

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve bizonyos termékek alatt kifejezetten az adott modell méreteit.

Hogyan kaphatok kedvezményt?

A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en küldünk információt az időszakos akcióinkról. Ezzel együtt elektronikus úton küldünk egy 2.800 Ft-ot érő kuponkódot, melyet 25.000 Ft felett lehet felhasználni, teljes árú - nem kedvezményes - termékekre.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz közvetlenül honlapunkon vagy email-ben. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban.

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg 3 féle fizetési mód közül választhatsz:
- PayPal-os fizetés: A Paypal felületén keresztül tudsz fizetni email cím és jelszó megadásával.
- Internetes bankkártyás fizetés: A kártyaadataid megadásával a PayU felületén tudsz fizetni.
- Utánvét: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

Mi a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk a lengyelországi központunkból. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 3 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni, de minden státuszfrissítésről emailt is küldünk a nem regisztrált vásárlóinknak.
Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat - ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi vagy kérheted csomagodat FoxPost automatába is.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítási módokat és költségüket itt találod: www.ecipo.hu/b/kiszallitas-koltsege

Külföldre is küldenek csomagot?

Más országokba az adott ország oldalán lehetséges rendelni. A magyar oldalon leadott megrendeléseket csak belföldre tudjuk kiszállítani.
Nemzetközi szállítási opciók és költségeik

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az ecipo.hu oldalon?

Nem áll módunkban egyéni utánrendelésket teljesíteni. Minden termék, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle küldeni.

Lehet törölni a megrendelést?

Használja a chatboton keresztül a rendelés törlésének lehetőségét. A chat mezőbe írja be a kérése tárgyát - törlés - és engedje, hogy virtuális asszisztensünk segítse Önt. Amint kérését feldolgoztuk, e-mailben kap egy visszaigazolást. A törölt rendelés termékei 24 órán belül újra elérhetővé válnak weboldalunkon.

Ne felejtse el - mindent megteszünk, hogy minden csomag a lehető leggyorsabban eljusson a címzetthez - ha a rendelés státusza miatt nem tudja lemondani a rendelését, akkor erről a chatbottal folytatott beszélgetés során kap tájékoztatást.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30 nap áll rendelkezésre.

Hogyan készítsem el a visszárut?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt visszáru nyomtatványt küldd el nekünk a termékkel együtt. A termékek visszaküldése ingyenes. A részletek az alábbi oldalon érhetők el: Visszaküldés

Hogyan cserélhetek ki egy terméket?

Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje. A visszaküldött termék árát a visszáru sikeres ellenőrzését követően visszatérítjük. Az új rendelés leadása már egy külön adásvételi szerződés létrejöttét jelenti a hatályos általános szerződési feltételek alapján. Amennyiben a visszaküldött terméket árleszállítással vagy valamilyen akció során értékesítették, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira, az ilyen árkedvezmény nem érvényes a termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Amennyiben követed a visszaküldés pontot és az ingyenes visszaküldést választod, akkor nem is kell megcímezni a csomagot. Ha saját költségen szeretnéd visszaküldeni, a következő címre tudod megtenni:

Címzett: MODIVO.HU/MODIVO.S.A
Utca, házszám: GLS Európa utca 2.
Helység: 2351 Alsónémedi

Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszatérítés a csomag ellenőrzését követően 5 munkanapon belül megtörténik. A sikeres ellenőrzésről e-mailben értesítünk. A visszatérítés ideje a visszaküldött csomag feladásától számítva maximum 14 napot vesz igénybe. A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Ha a megrendelést kifizetése utánvéttel történt, a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott bankszámlára fogjuk teljesíteni.

Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott az ecipo.hu-n vásárolt termékem?

Ha meghibásodott a tőlünk vásárolt termék, akkor a kézhezvételtől számítva két éven belül tudjuk fogadni reklamációdat szavatossági kereteken belül. Amennyiben a termékre jótállás is vonatkozik, akkor e-mailben küldtünk neked információt ezzel kapcsolatban a jótállási jegyeddel együtt. Az alábbi módon jelentheted be a termék meghibásodását: Szavatosság

Honnan tudom, hogy a termék vízálló-e?

Az egyes termékek leírásánál, valamint a feltüntetett technológiáknál jelezzük, ha a termék vízálló. Amennyiben nincs ilyen jelzés, a termék nem, vagy csak mérsékelten vízálló.

A szövet és textil, valamint velúr felsőrészű anyagokat kímélni kell minden nedvességtől. Az egyéb bőrök és anyagok a varrások mentén beázhatnak.

Vízállóak a gumicsizmák, illetve a gore-tex anyagok.

Hogyan fizethetek utánvéttel a csomagponton?

Foxpost és GLS csomagautomatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Egyéb GLS csomagpontokon általában készpénzzel és bankkártyával is lehetséges a fizetés, de lehetnek eltérések. Ilyen esetben a csomagpont kiválasztásánál feltüntetjük az információt erre vonatkozóan.

Mikor érkezik meg a csomagom?

A csomagszámot a csomag összekészítését követően elküldjük neked e-mail-ben.

GLS-sel feladott csomagokat az alábbi oldalon követhetsz:

www.gls-group.com/HU

Foxposttal feladott csomagokat pedig itt követheted:

www.foxpost.hu

A csomag státuszában azt követően láthatsz változást, hogy az beérkezett a futárszolgálathoz Lengyelországban lévő raktárunkból. Ez a feladástól számítva körülbelül 2 munkanapot vesz igénybe.

A rendelésemnek csak az egyik része érkezett meg. A többit külön küldik?

Előfordulhat, hogy a rendelést két külön raktárból adjuk fel. Ilyenkor nem számítunk fel több szállítási költséget, a rendelés többi része pedig külön érkezik. Ilyen esetben különálló e-mailben is értesítést küldünk.

Amennyiben ilyen levelet nem kaptál tőlünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésedre.